BİR ÜLKE SEÇİN: tr
DİL SEÇİN: tr

SORULARIN CEVAPLARI

Sipariş verme

FORİSE GROUP ürünlerini nasıl satın alabilirim?

FORİSE GROUP ürünlerini nasıl satın alabilirim?Ürünler Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde kayıt olduktan sonra satın alınabilir (MHM).

Siteye kaydolduktan sonra ne gibi faydalar elde edebilirim?

İlk siparişinizi verdikten sonra ortaklık programına üye olursunuz ve kampanyalara ve promosyonlara erişebilirsiniz. Artık Şirketle işbirliği yaptığınız ve kendi işinizi büyüttüğünüz için ödüller kazanma şansınız var.

lk siparişi vermede kim yardımcı olabilir?

İlk siparişin tescili ve ödenmesi ile ilgili tüm sorulara, Kişisel Hesabınızın «Profilim» bölümünde bulunan bir Eğitmen size cevap verebilir. Bir Eğitmen size yardımcı olamazsa, yardım hattına veya müşteri hizmetleri merkezi yöneticisine başvurun.

Kayıt

Sipariş vermek için siteye kaydolmam gerekiyor mu?

Kayıt - sipariş vermenin zorunlu bir parçasıdır. Kayıt için bir kayıt formu doldurmanız gerekir, bundan sonra şirketle olan işbirliğinin tüm avantajlarından yararlanabilirsiniz. Kayıt formu burada.

Sitede kayıt ücreti var mı?

FORİSE GROUP'a kaydolmak ücretsizdir ve tüm 18+ kişilere açıktır.

Kayıt doğrulama kodu telefona gelmediyse ne yapmalıyım?

Kayıt onayı almadıysanız, kayıt formunda belirttiğiniz numaradan Yardım Hattını aramanız gerekir.

Türk vatandaşı olmayan bir kişi FORİSE GROUP'un alıcısı olarak kayıt olabilir mi?

Evet, olabilir.

Neden Danışmanın kayıt numarasına (İD) ihtiyacınız var?

Kayıt numarasına Kişisel bir hesap ve Danışmanın Forise hesabı eklenmiştir. Sipariş verirken, Danışmanlarını yapısına kaydettirirken, geri bildirim isteğinde bulunurken vb. Numara belirtilir.

Danışmanımı grubuma (yapıya) nasıl kaydedebilirim?

Yapınıza dahil etmek istediğiniz Danışmana, referans bağlantınızı iletin. Bağlantıyı takip ettikten sonra Danışman kendi başına kayıt olabilir. Bu bağlantıyı Kişisel Hesabınızdan “Profilim” sekmesinden alabilirsiniz. Bağlantı ayrıca sosyal ağlarınıza, blogunuza, postanıza veya sms mesajınıza da gönderilebilir. Kayıt, Şirketin web sitesinde "Ortak olun" bölümünde gerçekleşir.

Eğitmenimi değiştirebilir ve başka bir yapıya geçebilir miyim?

Şirket web sitesine kaydolurken Danışman yanlış bir Eğitmen numarası belirtmişse veya başka bir yapıya girmişse, hatayı kayıt tarihinden itibaren 10 (on) iş günü içinde düzeltebilirsiniz. Bunun için üç başvuru yapılması gerekiyor: Danışmandan, görevdeki Eğitmeninden ve Danışmanının yapısında kayıtlı olması gereken Eğitmenden.

Forıse'de Eğitmen değişikliği yasaktır. Danışmanın herhangi bir nedenden ötürü Akıl Hocasıyla çalışma fırsatı ve / veya arzusu yoksa, kaydının sonlandırılması için başvurabilir ve ardından yeniden kayıt olabilir.

Kurallardan istisnalar hakkında buradan okuyun. >>FORISE BUSINESS KURALLARI<<

Kişisel Hesabınıza girmek için şifreyi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi Kişisel Hesabınızdan "Profilim" bölümünde kendiniz değiştirebilir veya geri bildirim formu aracılığıyla «Şifreyi Sıfırla» isteğinde bulunabilirsiniz. Ayrıca Telefon Hattını arayarak Şirket Yöneticinize başvurabilirsiniz.

>>İLETİŞİM<<

FORİSE GROUP Danışmanları

FORİSE GROUP Danışmanı kimdir?

FORİSE Danışmanı - Bu, yalnızca ilgilenen tüm kişileri Şirkete ve ürüne tanıtmakla kalmayıp, ürün seçimi konusunda tavsiyelerde bulunan ve sipariş vermenize yardımcı olan, aynı zamanda FORİSE GROUP ile başarılı bir şekilde işbirliği yapmak ve kendi işinizi kurmak için gerekli tüm bilgileri sağlayan bir ürün tüketicisi ve iş ortağıdır.
FORCE GROUP Danışmanına aşina değilseniz, siteye kaydolduktan sonra size yakın deneyimli Danışmanlardan birini seçeceğiz. Sizinle iletişime geçecek ve irtibatlarını her zaman Kişisel Hesabınızda bulabileceksiniz.

FORİSE GROUP'un Danışman statüsü ne veriyor?

FORTİS Group'a danışman olduktan sonra, ürün tüketicisi olursunuz ve şirketle iş ortağı olarak daha fazla işbirliği yapma şansına sahip olursunuz. Danışman, FORİSE GROUP ürünlerini önerir ve kendi yapısını geliştirir. Danışmanın bonusları, belirlenen kişisel satın alma hacmini gerçekleştirirken kullanılabilir hale gelir.


    Bir Danışman olarak şunları yapabileceksiniz:
  • promosyonlara ve kampanyalara katılabileceksiniz;
  • Ödül Planı şartlarına göre aylık ve bir defaya mahsus bonuslar alın;
  • eğitimlere katılın ve daha fazla başarıya katkıda bulunan yeni beceriler geliştirin;
  • Güvenilir bir ortakla kendi işinizi kurmaya başlayın – FORİSE GROUP.

FORİSE GROUP'a kim Danışman olabilir?

FORİSE GROUP'a nasıl Danışman olunur?

FORİSE GROUP'a Danışman olmak için siteye kaydolmanız gerekir. Kayıt olduktan sonra Danışman, ürün siparişi vermeye, kendi yapısını oluşturmaya ve promosyonlara ve tanıtım programlarına katılmaya hazır hale gelir. Bonuslar, Ödül Planının şartlarına göre tahakkuk ettirilir. Bunun hakkında daha fazla bilgi için, Ödül Planına adanmış bölümde.

FORİSE GROUP danışmanlarına çok aşina değilim. Nasıl bir eğitmen bulabilirim?

FORİSE GROUP Danışmanlarına aşina değilseniz, Şirket sizin için deneyimli bir Danışman seçecektir.

Sipariş ödemesi

Siparişi nasıl ödeyebilirim?

Bir ürünü MHM’de sipariş ederken, çeşitli şekillerde ödeme yapabilirsiniz: Nakit olarak, kredi kartıyla, Forise hesabından bonusları veya Hediye Sertifikası kullanarak.

Forise hesabından sipariş bonuslarıyla nasıl ödeme yapılır?

Sipariş verirken, isteğinizi MHM yöneticisine bildirerek Forıse hesabından bonuslarla her zaman kısmen veya tamamen ödeme yapabilirsiniz.

Profi Pak Bonusu nasıl kullanılır?

Profi Pak bonusu, belirli bir tutar için sipariş verildikten hemen sonra kullanıma hazırdır. Bonus, mevcut siparişte veya aşağıdaki siparişlerde ek ürünler satın almak için kullanılabilir. Profi Pak bonusu süresizdir (yanmaz).

FORİSE GROUP ürünlerini hangi ülkelerde satın alabilirsiniz?

FORTİS GROUP ürünleri, Şirket temsilciliklerinin bulunduğu ülkelerde satın alınabilir (Şu anda Rusya, Beyaz Rusya, Ukrayna, Moğolistan, Türkiye, Gürcistan ve Kazakistan'dır). Şirketin var olduğu ülkelerin güncel listesi burada görülebilir.>>İLETİŞİM<<

Şirket temsilciliğinin faaliyet gösterdiği bir ülkedeyseniz, sipariş vermek için resmi web sitesinde bu ülkeyi seçmeniz ve ardından sipariş vermeniz gerekir. Ülkenizde FORİSE GROUP temsilcisi yoksa, siparişinizi sitede VİSA veya Mastercard ile ödeyebilirsiniz (ödeme ve teslimat seçeneklerini önceden görüşmek gerekir).

Kalite garantisi

FORİSE GROUP ürünlerinin güvenli ve kalite standartlarına uygun olduğuna dair garantiler nelerdir?

FORİSE GROUP'un tüm ürünleri GOST ve Sanpin'e göre zorunlu testlere tabi tutulmaktadır. Buna ek olarak, üretimde hammaddelerin giriş ve çıkış kontrolü (bitmiş ürünlerin kalite kontrolü) vardır, bundan sonra ürünler için bir test Raporu verilir.

Kişisel hesabı

Kişisel hesabımın şifresini unuttuysam ne yapmalıyım?

Şifrenizi Kişisel Hesabınıza geri yüklemek için «Şifremi Unuttum» düğmesine tıklamanız ve kayıt sırasında belirtilen telefon numarasını veya e-postayı girmeniz gerekir. Kayıt sırasında belirtilen telefon ve e-postaların bağlantısı kesilirse veya kaybolursa, Telefon Hattını aramanız gerekir.

>>İLETİŞİM<<

Kişisel Hesabımdaki iletişim bilgilerimi ve erişim şifremi nasıl değiştirebilirim?

Kişisel Hesabınızdaki iletişim bilgilerini değiştirmek için teslimat adresi dışında Şirket yöneticinizle Telefon Hattı üzerinden iletişime geçmeniz ve ilgili talebi bırakmanız gerekir.

>>İLETİŞİM<<

Danışmanın Kişisel Hesabınıza gönderim adresi ve/ veya erişim şifresi, «Düzenle» düğmesine tıklayarak «Profilim» sekmesinden bağımsız olarak değiştirilir.

Promosyonlar ve Sadakat Programları

Bonusları nasıl alabilirim?

Bonuslar Forise hesabına (Kişisel Hesabınızdaki Danışmanın sanal Hesabına) verilir. Teklife uygun olarak, bonuslar FORİSE Group'un ürünlerini satın almak için tasarlanmıştır. Bonuslar ayrıca Danışmanın banka hesabına da aktarılabilir. Bonusların bir banka hesabına aktarılması için başvuru, Kişisel Hesapta her ayın 6 - 10 kadar yapılır. Ayrıntılar Kişisel hesabınızda.

PUANLAR nedir?

Business puanları (BB) - FORİSE ürünlerin maliyetinin içsel ölçüsü (eşdeğeri). Her ürünün kendi puan değeri vardır. BB’ler, FORİSE Group'un tüm sadakat programlarını ve kampanyaları hesaplamak için kullanılır. Danışmanın ve yapısının cirosu BB 'de ölçülür.

Kişisel Hacim (KH) puanları ne zaman verilir?

Satın alınan ürünler için puanlar, siparişin ödenmesinden hemen sonra Danışmanın Kişisel hacmine verilir.

Yeni Danışmanlar için Welcome FORİSE nedir?

Welcome FORISE – Yeni Danışmanları ürünlerle tanıştırmanızı sağlayan bu promosyon (promosyon programı) ve şartları yerine getirildiğinde ürün paketlerini özel bir fiyata 1 ruble alma hakkını verir. Welcome FORİSE koşulları hakkında daha fazla bilgi için Bilgi bülteninde veya bir Eğitmende bilgi edinebilirsiniz.

Danışman neden Welcome FORİSE'IN bir sonraki aşamasına geçemiyor?

Danışman, kendi eylemleriyle bir sonraki aşamaya geçmeyi imkansız hale getirdiyse, örneğin

Welcome FORİSE'IN bir sonraki aşamasına geçemeyebilir:


  • Welcome FORİSE programının aylık şartlarını yerine getirmedi;
  • ürünlerin iadesini etti;
  • Raporlama döneminde yapılan siparişi iptal etti ve başlangıçta bir sonraki aşamaya geçmeyi mümkün kıldı.

Danışmanın ikinci (üçüncü, dördüncü, beşinci) dönemde sipariş vermemesi halinde Welcome FORİSE'A katılımı devam ediyor mu?

Welcome FORİSE Promosyonu koşulları, ilk siparişin yerine getirilmesinden bu yana art arda birkaç fatura dönemi boyunca belirli eylemlerin kesintisiz olarak uygulanmasını gerekir. Süre geçtiğinde (ve bu nedenle koşulların yerine getirilmemesi durumunda) katılımcı programdan çıkarılır ve aşağıdaki hediyeleri alamaz.

FORİSE GROUP Hediye Sertifikası nedir?

FORİSE GROUP Hediye Sertifikası - bu, sertifikanın maliyeti miktarındaki ürünlerin gelecekte alınması amacıyla Danışman tarafından Şirketin hesabına yapılan% 100 avans ödemesini onaylayan bir elektronik sertifikadır. Bir Hediye sertifikası satın almak için iş puanları hemen KH'ya yatırılır.

Sorunuzun cevabını bulamadınız mı?

geri bildirim formu aracılığıyla bize sorun “Soru Sor, ve memnuniyetle cevaplayacağız!

Код подтверждения

ŞİFREYİ GİRİN


Подтверждение регистрации

Eğitmenini doğrula

Поздравляем! Вы успешно зарегистрировались!

HİZMETİMİZİ DEĞERLENDİRİN

HİZMETİMİZİ DEĞERLENDİRİN

HİZMETİMİZİ DEĞERLENDİRİN

Оценка успешно отправлена

Giriş

Введите код, полученный в Telegram

Şifre kurtarma

Şifre kurtarma

Код подтверждения

Введите новый пароль

Şifre kurtarma

Şifre kurtarma başarılı

Mesaj başarıyla iletildi.

Bize Sorun

Обратный звонок

Поля отмеченные * обязательны для заполнения

Нажмите на кнопку «Заказать звонок», вы соглашаетесь с Правилами обработки персональных данных

Опрос о качестве обслуживания

Успех!

Siparişinizi tamamlayınız

Siparişinizi tamamlayınız

Ваш населенный пункт

Наличие товаров

Хотите стать Консультантом?

Sipariş iptali

Sipariş ödeme

Уведомить о наличии продукта

stokta Ürün yok

Отправка ссылки на оплату

Siparişin alınması