tr
tr

“FİTOBÜTÇE” sadakat programına katılım anlaşması

 (halka açık teklif)


1. İŞBU SÖZLEŞMENİN DURUMU (SÖZLEŞME).


1.1. " Fitobütçe " Sadakat Programı çalışmalarına katılım ile ilgili işbu Sözleşme (Sözleşme), "Fitotrade" Limited Şirketinin katılım sözleşmesinin (halka açık teklifinin) standart bir biçimidir ve Rusya Federasyonu Medeni Kanunu'nun 428 maddesi uyarınca imzalanmıştır. Bir tarafta Rusya Federasyonu mevzuatına göre 28 Haziran 2017 tarihinde OGRN 1177746634724, INN / KPP 7714996894/771401001 no ile ve 125040, Moskova, Yamskoe Pole Caddesi 3, no 2, bina 12, kat 4 , ofis II, oda. 34 adresinde kayıt edilen Fitotrade Ltd. Şti. adına şirketin Tüzüğüne uygun olarak hareket eden Genel Müdür Kashbiev Igor Aglyametdinovich (bundan böyle - Organizatör) ve diğer Taraftan " Fitobütçe " Sadakat Programı'na katılmak isteyen 18 yaşını doldurmuş Rusya Federasyonu vatandaşı olan herhangi bir birey (bundan böyle Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman olarak anılacaktır) aşağıdaki konularda işbu Sözleşmeyi imzalamıştır.


2. TANIMLAR VE AÇIKLAMALAR


2.1. Ayrıcalıklı Müşteri - Müşteri Anketini dolduran ve bir Fitorise Kartı alan 18 yaşını doldurmuş kişi. Kayıt, Organizatör, temsilcileri, Müşteri Hizmetleri Merkezlerinin çalışanları tarafından ve ayrıca Organizatörün İnternet Sitesine girilerek ve Ayrıcalıklı Müşteri/Danışmanın Kişisel Hesabına erişim sağlanarak gerçekleştirilir.

2.2. Danışman - Müşteri Hizmetleri Merkezinde veya Organizatörün web sitesinde Danışman statüsünde kayıtlı, 18 yaşını doldurmuş kişi. Bir Danışmanın durumu, Fitorise ürünlerinin minimum satın alma hacminin yerine getirilmesi ve Fitobütçe sadakat programı çerçevesinde ek indirim ve ayrıcalıkların alınması anlamına gelir.

2.3. Müşteri Hizmetleri Merkezi - Organizatörün ürünlerinin satış yerleri.

2.4. Site - İnternette ...... phytorise.com adresinde bulunan ve Organizatör tarafından yasal olarak iş için kullanılan bir İnternet kaynağı.

2.5. Sadakat programı "Fitobütçe" (bundan böyle "Program" olarak anılacaktır), Organizatör tarafından, Organizatörün ürünlerinin potansiyel alıcılarını çekmek için düzenlenen, zamanla sınırlı olmayan bir etkinliktir.

2.6. Müşteri anketi - Sözleşmenin (Anlaşma) şartlarına uygun olarak resmileştirilmiş, kayıtlı Katılımcının sözleşmenin tüm şartlarının koşulsuz kabulü ve buna katılım konusundaki iradesinin elektronik veya yazılı olarak ifadesidir.

2.7. İşbu teklifin kabulü - Ayrıcalıklı Müşterinin / Danışmanın bu Sözleşmenin (Anlaşma) şartlarına tam ve koşulsuz onayı ve Ayrıcalıklı Müşterinin / Danışmanın Fitobütçe Sadakat Programına katılmak için gerekli tüm bilgilere tam olarak aşina olması.

2.8. Fitorise kartı - Kendi Kimlik numarasına (ID) sahip olan "Fitobütçe" Sadakat Programı kapsamında Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman için ödül sistemi.


3. SÖZLEŞME KONUSU


3.1. İşbu Sözleşme (anlaşma) uyarınca, Ayrıcalıklı Müşteri/Danışman, kendi adına ve masrafları kendisine ait olmak üzere, Organizatörün ürünlerinin kullanıcısı olmak isteyen kişileri aramak ve cezbetmek için eylemler gerçekleştirme yetkisine sahiptir, burada Organizatör, Ayrıcalıklı Müşteriyi/Danışmanı kendi Pazarlama politikasına ve "Fitobütçe” Sadakat Programı şartlarına uygun olarak bonus puanlarla ödüllendirir. Bonus puanlar, Ayrıcalıklı Müşteri tarafından Pazarlama Politikasına uygun olarak, kendi ihtiyaçları için nakit veya ayni olarak satın aldığı Organizatörün ürünlerinde indirim almak için kullanılabilir.

3.2. Ayrıcalıklı Müşterinin veya Danışmanın bu Sözleşme (Sözleşme) kapsamındaki faaliyetleri, sistematik kar elde etmeyi amaçlamadıkları için girişimci değildir. Şirketin temsilcisi olarak kalıcı işbirliği amacıyla, herhangi bir Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman, Rusya Federasyonu mevzuatı tarafından belirlenen prosedüre uygun olarak kayıt olabilir ve Organizatör ile uygun bir anlaşma yapabilir.

3.4. Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışmanın işbu Sözleşme (Anlaşma) kapsamındaki faaliyetleri, sistematik kar elde etmeyi amaçlamadığı için girişimciliğe girmez. Şirketin temsilcisi olarak kalıcı işbirliği amacıyla, herhangi bir Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman, Rusya Federasyonu mevzuatı tarafından belirlenen prosedüre uygun olarak kayıt olabilir ve Organizatör ile uygun bir anlaşma yapabilir.

3.5. İşbu Sözleşmenin (Anlaşma) şartlarını kabul ederek, Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman kendisinin bir çalışan olmadığını, Organizatörün temsilcisi olmadığını, kendisiyle acente ilişkilerinin olmadığını ve işbu Sözleşme (Anlaşama) hükümleri kapsamındaki faaliyetleriyle ilgili her şeyde bağımsız bir Sözleşme Tarafı olarak hareket ettiğini teyit eder. İşbu Sözleşmenin (Anlaşma) hükümleri, İmtiyazlı Müşteri veya Danışman ile Organizatör arasındaki bir acentelik sözleşmesi, komisyon sözleşmesi, franchising veya başka bir bağımlı ilişkiden kaynaklanan bir ilişki olarak yorumlanmamalıdır. Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman, Organizatörün ofisinde herhangi bir yeri olmadığını ve Organizatör ile iç işçilik düzenlemelerine bağlı olmadığını teyit eder.
İşbu Sözleşmenin (Anlaşma) hükümlerine göre, Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman, kendi takdirine bağlı olarak, işbu Sözleşmenin (Anlaşma) şartlarını yerine getirir, bu tür faaliyetlere katılımının içeriğini ve derecesini belirler. Organizatör, Ayrıcalıklı Müşteri/Danışman tarafından yürütülen izin verilen faaliyetleri hiçbir şekilde denetlemek veya kontrol etmekle yükümlü değildir ve bu tür faaliyetlerin uygulanmasında gerçekleştirdiği eylemlerden sorumlu değildir.

3.6.İşbu Sözleşmede (Anlaşma) belirtilmeyen, Taraflar arasındaki, tüm ilişkiler, Organizatör tarafından bağımsız olarak düzenlenebilir.

3.7. Rusya Federasyonu'nun yürürlükteki mevzuatı çerçevesinde, Organizatör, Ayrıcalıklı Müşterinin veya Danışmanın önceden onayını almadan işbu Sözleşme (Anlaşma) kapsamındaki haklarının ve/veya yükümlülüklerinin tamamını veya bir kısmını devredebilir veya başka şekilde elden çıkarabilir.

3.8. Ayrıcalıklı Müşterinin veya Danışmanın kaydı iki şekilde gerçekleştirilir: Müşteri Hizmet Merkezlerinde ve Organizatörün web sitesinde.


4. MÜŞTERİ HİZMETLERİ MERKEZİNDEKİ KAYIT PROSEDÜRÜ.


4.1. Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışmanın kaydı, Müşteri Hizmet Merkezlerinde "Müşteri Anketi" doldurularak ve Merkez çalışanına teslim edilerek gerçekleştirilir. "Müşteri Anketi"ne uygun olarak, Fitorise Kartı düzenlenir. Müşteri Hizmetleri Merkezlerinin tam listesi ve adresleri Organizatörün web sitesinde bulunabilir.

4.2. Organizatör, Kayıt sırasında Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman tarafından sağlanan bilgilerin doğruluğu ve doğruluğundan sorumlu değildir. Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman olarak kayıtlı bir kişinin kimliği, ancak Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman hakkında güvenilir bilgiler oluşturmanıza olanak sağlayan böyle bir kişi hakkında ek bilgi temelinde mümkündür.

4.3. Fitorise Kartının Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman tarafından kaybedilmesi veya bu Fitorise Kartının üçüncü bir şahıs tarafından kullanıldığı veya kullanılabileceği varsayımının ortaya çıkması durumunda, Fitorise Kartının Ayrıcalıklı Müşteri/Danışman tarafından yenilenmesi gerçekleştirilir, Organizatör'e yapılan itiraza istinaden gerçekleşir.


5. WEB SİTESİ ARACILIĞI İLE KAYIT PROSEDÜRÜ


5.1. Bir Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışmanın kaydı, web sitesine ilk girdiğinizde “PARTNER OLUN” penceresine girerek, potansiyel bir Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman tarafından adını, soyadını, telefon numarasını, e-posta adresini ve şifresini belirterek gerçekleşir. Sağlanan verilere dayanarak, Ayrıcalıklı Müşteriye / Danışmana bir kimlik numarası (ID) atanır.

5.2. Web Sitesindeki Ayrıcalıklı Müşterinin veya Danışmanın Kişisel Hesabının bulunduğu hesaba erişim, kimlik ve şifre girildikten sonra mümkündür.

5.3. Potansiyel Ayrıcalıklı Müşterinin/ Danışmanın kayıt işleminden önce web sitesine erişimi, taraflarca "Ortaklık Programı" na katılım konusunda bir Anlaşma yapmak için Organizatörün halka açık teklifi olarak görülmez.

5.4. Organizatör, Kayıt sırasında Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman tarafından sağlanan bilgilerin doğruluğu ve doğruluğundan sorumlu değildir. Web sitesinde Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman olarak kayıtlı bir kişinin kimliğinin belirlenmesi, yalnızca, Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman hakkında güvenilir bilgilerin oluşturulmasına izin veren böyle bir kişi hakkında ek bilgilere göre mümkündür.

5.5. Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman, kayıt sırasında belirlediği oturum açma ve/veya şifreyi üçüncü şahıslara ifşa etmemeyi taahhüt eder. Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman, oturum açma bilgilerinin ve/veya şifresinin güvenliği veya üçüncü şahıslar tarafından yetkisiz kullanım olasılığı hakkında herhangi bir şüpheye sahipse, Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman, önceden belirlenen şifreyi derhal bağımsız olarak yenisiyle değiştirmeyi taahhüt eder.

5.6. Kimliği belirsiz bir kişi tarafından Ayrıcalıklı Müşterinin veya Danışmanın kişisel hesabından işlenen yasal olarak önemli eylemler, Ayrıcalıklı Müşteri tarafından kendi başına gerçekleştirilen eylemler olarak kabul edilir.

5.7. Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman, Kişisel Hesaba erişim için kimlik verilerini kaybederse ve bunları kurtarmak imkânsızsa veya bu verilerin üçüncü bir kişi tarafından kullanıldığı veya kullanılabileceği varsayımı varsa, Ayrıcalıklı Müşteri veya Danışman tarafından erişimin yenilenmesi, Organizatör'e yapılan başvuruya istinaden gerçekleştirilir.

5.8. Organizatör, herhangi bir kişinin Web sitesine kayıt olmasını reddetme ve buna göre Web sitesinin kamuya açık kısmına ve Kişisel Hesaba herhangi bir sebep göstermeksizin erişim sağlama hakkını saklı tutar.


6. TARAFLARIN SORUMLULUKLARI.


6.1. Ayrıcalıklı Müşteri/Danışman sorumlulukları:

  • Herhangi bir şüphe veya ek koşul olmaksızın bu Sözleşmenin (Anlaşma) şartlarını tam olarak kabul etmek;
  • Organizatör karşısında işbu Sözleşmenin (Anlaşma) genel anlamından kaynaklanan tüm yükümlülüklerini yerine getirmek;
  • Organizatörden ürün ve hizmetler hakkında eksiksiz ve kapsamlı bilgiler ve ayrıca, Organizatörün bu tür bilgilere sahip olması halinde, Ayrıcalıklı Müşteri/Danışmanın işbu Sözleşme (Anlaşma) kapsamındaki yükümlülükleri yerine getirmesi için gerekli olan diğer bilgileri almak;
  • İşbu Sözleşme (Anlaşma) uyarınca üstlenilen yükümlülükleri şahsen yerine getirmek.

6.2. Organizatörün sorumlulukları:

  • Sözleşmenin (Anlaşma) şartlarının etkin bir şekilde uygulanması için Ayrıcalıklı Müşteri/Danışman için uygun koşullar oluşturmak ve bilgi desteği sağlamak;
  • Web Sitesine erişim sağlamak;
  • Organizatörün elektronik sisteminin performansından sorumlu olmak;
  • Donanım ve yazılım için anti-virüs korumasının kullanılmasını sağlamak; Ayrıcalıklı Müşteri/Danışman tarafından sağlanan bilgilerin korunması, bu bilgilerin güvenliği, bilginin yok edilmesinin, yetkisiz değiştirilmesinin ve kopyalanmasının önlenmesi ve durdurulması, diğer bilgi sistemleriyle teknolojik etkileşim dahil olmak üzere olağan bilgi işleme modunun ihlalleri;
  • İşbu Sözleşme uyarınca "Program" a katılımı karşılığında Ayrıcalıklı Müşteriye/Danışmana Fitorise Kartındaki bonus puanlarını zamanında tahakkuk ettirmek;
  • Ayrıcalıklı Müşteriye/Danışmana, Pazarlama Politikası tarafından öngörülmüş, “Fitobütçe Sadakat Programı” koşullarında belirtilen, puan verme ve indirim sağlama ilkelerine dayanarak ve Fitorise Kartında biriken bonus puanlarına uygun Organizatörün ürünlerinde indirim sağlamak.


7. "PARTNER PROGRAMI" na KATILIM İÇİN BONUS PUANLARI


7.1. Fitorise Kartına yatırılan bonus puan sayısı, “Fitobütçe” Sadakat Programı ve Organizatörün Pazarlama Politikası hükümlerine göre hesaplanır.

7.2. Organizatör, Ayrıcalıklı Müşterilere / Danışmanlara önceden bildirimde bulunmaksızın "Program" üzerinde tek taraflı olarak herhangi bir değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Değişiklikler, Organizatörün resmi web sitesinde yayınlandıkları andan itibaren geçerli kabul edilir.

7.3. Bir bonus puanı, 1 ruble indirim alma hakkı verir. İndirim, Ayrıcalıklı Müşterinin / Danışmanın cari hesabına para aktarılarak nakit şekilde veya Organizatörün ürünleri için özel bir fiyat sağlayarak ifade edilebilir. Fitorise Kart üzerindeki bonus puanlar, firmanın ürünlerini, ürünlerin beyan edilen perakende satış fiyatının % 100'üne varan indirimle satın alma fırsatı verir.


8. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI


8.1. Ayrıcalıklı Müşteri / Danışmanın kişisel verileri, 27 Temmuz 2006 tarihli ve 152-FZ "Kişisel Veriler Hakkında" Rusya Federasyonu Federal Yasasına uygun olarak işlenir.

8.2. Ayrıcalıklı Müşteri/Danışman, Organizatör'e adını, soyadını, e-posta adresini, telefon numarasını, Sözleşme (Anlaşma) kapsamındaki diğer bilgileri bildirmekle, kişisel verilerinin işlenmesini, Sözleşme (Anlaşma) kapsamında yasal olarak önemli eylemleri gerçekleştirmek için belirtilen iletişim araçlarının taraflarca ve bu Sözleşme (Anlaşma) kapsamındaki Ayrıcalıklı Müşteriye veya Danışmana karşı yükümlülüklerini yerine getirmek amacıyla Organizatör tarafından dahil edilen üçüncü kişiler tarafından kullanılmasını kabul eder.

8.3. Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman, Organizatörün, Ayrıcalıklı Müşterinin veya Danışmanın Web sitesini ziyaret ettiği IP adresi hakkında bilgi almasını kabul eder.

8.4. Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman, burada Organizatörün Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman ile yaptığı telefon görüşmeleri kaydetmesine izin verir. Organizatört aynı zamanda, telefon görüşmeleri sırasında alınan bilgilere yetkisiz erişim girişimlerini ve/veya Tarafların yükümlülüklerinin yerine getirilmesiyle doğrudan ilgili olmayan üçüncü şahıslara aktarılmasını önlemeyi taahhüt eder.


9. FİKRİ HAKLARIN KORUNMASI


9.1. Sitede yayınlanan fikri faaliyet sonuçlarına ve Organizatörün diğer İnternet kaynaklarına ilişkin haklar, hak sahiplerine aittir ve Rusya Federasyonu mevzuatı, Rusya ve uluslararası hukuk normlarına uygun olarak korunmaktadır.

9.2. Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman, Organizatörün web sitesinde veya diğer İnternet kaynaklarında yayınlanan entelektüel faaliyet sonuçlarının hukuka aykırı kullanımından, Rusya Federasyonu Medeni Kanunu uyarınca, sorumludur.

9.3. Web Sitesinde, Ayrıcalıklı Müşteriye veya Danışmana bilgi alışverişi yapmak için dijital formatta bilgi (metin) mesajları, grafik materyaller (fotoğraflar dahil), diğer entelektüel faaliyet sonuçlarını (bundan böyle - EFS) yüklemek için teknik fırsat sağlanır. Ayrıcalıklı Müşteri tarafından yapılacak yükleme, yüklenen EFS’leri değiştirmeden veya bunları Organizatör tarafında başka bir şekilde etkilemeden kendi takdirine bağlı olarak gerçekleştirilir.

9.4. EFS’leri Organizatörün Web sitesinde ve / veya diğer İnternet kaynaklarında yayınlayarak, Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman, Organizatöre söz konusu EFS’leri ücretsiz ve kanunla yasak olmayan kullanım alanını sınırlandırmadan, kopyalama, çoğaltma, halka açık hale getirme, halka açık gösteri, her türlü işleme ve dağıtım, birleşik çalışmalara, koleksiyonlara, veritabanlarına dahil etme dahil basit ve münhasır olmayan bir lisansın koşulları altında kullanma hakkını devreder.

9.5. Organizatör, herhangi bir uyarıda bulunmaksızın, kendi takdirine bağlı olarak, Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman tarafından yayınlanan, ayrıca bir kişinin haklarını ihlal eden veya hakkında makul bir kaldırma talebinin alındığı herhangi bir EFS’yi kaldırma hakkını saklı tutar.

9.6. Vatandaşların görüntülerini içeren EFS ile ilgili olarak, Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman, vatandaşın Web Sitesinde yayınlanmak üzere böyle bir görüntünün kullanılmasına rıza gösterdiğini garanti eder ve görüntüde belirtilen vatandaşların Organizatör aleyhine iddiaları durumunda sorumlu tutulur.


10. GİZLİLİK


10.1. Bu Sözleşmenin (Anlaşma) Tarafları, işbu Sözleşme (Anlaşma) kapsamında paylaştıkları bilgilerin Taraflar için değerli olup gizli olabileceğini, ve üçüncü şahıslar tarafından bilinmemesi nedeniyle gerçek ve potansiyel değeri olduğu için ifşa edilmemesi gerektiğini, yasal olarak serbestçe temin edilemediğini teyit eder. İstisna olarak, Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman tarafından işbu Sözleşmenin (anlaşma) yerine getirilmesi için dağıtılmaya tabi olan bilgilerdir.

10.2. Taraflardan her biri, gizli bilgilerin yetkisiz ifşasını önlemek için gerekli ve uygun tüm makul önlemleri almakla yükümlüdür. Bu durumda, alınan önlemler, Tarafın bu türden kendi bilgilerini korumak için aldığı önlemlerden daha az önemli olmamalıdır.


11. MÜCBİR SEBEPLER


11.1. Mücbir sebepler nedeniyle gecikmeler veya sorumlulukların yerine getirilmemesi meydana gelirse, bu Sözleşme (Sözleşme) kapsamındaki yükümlülüklerin yerine getirilmesindeki gecikmelerden veya yerine getirilmemesinden Taraflar sorumlu değildir. Mücbir sebeplere dahil olan durumlar: savaşlar, askeri harekatlar, isyanlar, sabotajlar, grevler, terör eylemleri, seller veya diğer doğal afetler, Rusya Federasyonu devlet organları veya Federasyon organları veya yerel özyönetim organları tarafından yasaklayıcı normatif eylemlerin yayınlanması.

11.2. İş bu Sözleşmenin (Anlaşma) yürütülmesini geciktiren veya başka bir şekilde uygulanmasına müdahale eden herhangi bir koşulun ortaya çıkması hakkında bilgi aldıktan hemen sonra, Taraflar bu konuda birbirlerine bildirimde bulunurlar.

11.3. İş bu Sözleşme (Anlaşma) kapsamındaki yükümlülüklerin önemli bir ihlaline veya yerine getirilmemesine neden olan mücbir sebepler 180 (yüz seksen) takvim gününden fazla sürerse, Taraflardan her biri, diğer Tarafa bildirimde bulunmaksızın bu Sözleşmeyi (Anlaşmayı) feshetme hakkına sahiptir.


12. DİĞER HÜKÜMLER


12.1. Ayrıcalıklı Müşteri / Danışman, işbu Sözleşme (Anlaşma) kapsamında Organizatöre sağlanan bilgilerin eksiksizliğinden ve doğruluğundan sorumludur.

12.2. İşbu Sözleşmedeki (Anlaşma) tüm değişiklikler ve ilaveler, Ayrıcalıklı Müşteriye / Danışmana önceden bildirimde bulunmaksızın, Organizatör tarafından tek taraflı olarak yapılabilir.

12.3. Organizatör ile Ayrıcalıklı Müşteri arasında bu Sözleşme (Sözleşme) ile ilgili herhangi bir ihtilaf veya anlaşmazlık ortaya çıkması veya Sözleşme (Sözleşme) kapsamındaki yükümlülüklerinin herhangi bir Tarafça yerine getirilmesi veya yerine getirilmemesi durumunda, Taraflar bunları müzakereler yoluyla çözmek için her türlü çabayı gösterecektir. Anlaşmazlıklar müzakerelerle çözülemiyorsa, tartışmalı konular Rusya Federasyonu'nun yürürlükteki mevzuatında öngörülen şekilde Organizatörün bulunduğu yerdeki mahkemeye taşınır.

12.4. İşbu Sözleşme (Anlaşma), işbu Sözleşme (Anlaşma) konusu ile ilgili olarak Taraflar arasındaki yazılı veya sözlü diğer tüm ön anlaşmaların, mutabakatların ve diğer ilişkilerin yerine geçer.



Код из СМС

Введите пароль


Подтверждение регистрации

Подтверждение регистрации

Yetkilendirme

Восстановление пароля

Восстановление пароля успешно

Сообщение успешно отправлено

Sorularınızla bize ulaşın!

Обратный звонок

Поля отмеченные * обязательны для заполнения

Нажмите на кнопку «Заказать звонок», вы соглашаетесь с Правилами обработки персональных данных

Опрос о качестве обслуживания

Ваш регион проживания

Успех!

Siparişinizi tamamlayınız

Siparişinizi tamamlayınız

Ваш населенный пункт

Наличие товаров

Хотите стать Консультантом?

Отмена заказа

Оплата заказа

Уведомить о наличии продукта

Товара нет в наличии